スポンサーサイト
--.--.--(--)
// --:-- // スポンサー広告
 てをつないだゆめをみたあと
2011.02.08(Tue)
I do not forget the dream that joined by a hand.
The other side did not separate it. I did not separate it, too.
It is good in this.
After all the heart is a thing of that person.

The next joins by that child and a hand; had a dream.
I who hand the human being whom there was before the hand.
It is good in this.
After all the heart does not change.

Feelings are mixed just to have remembered it and explode.

:::

足を上げて回転。
おそらく転回。回してほどいて回転。
笑って墜落。
飛んで跳ねて雄叫び。
おそらく同調。
足を上げて転回。
耳を塞いで同調。
ほどいて転回。ほどいて回転。
笑ってバックダウン。

:::

くるしゅうないくるしゅうない。

:::

月が綺麗過ぎて泣いた事がありますが?
僕はあります。つい最近泣きました。
あの恐ろしく綺麗なモノが何億年前からあそこにあるのでしょう。
あれは今までにどれだけの生きものを泣かしてきたのでしょうか。
美しさに泣かされるこの恐怖こそがアートにつながると僕は思う。
ぼくらはもっと恐怖し、戦わなければならない。
安心なんかをしていられない。
僕は月と戦わなければならない。

The moon is too clean, and is there the thing that I cried?
There is me. I cried just recently.
There will be that thing beautiful terribly there for hundreds of millions of years.
Would that let how much creature cry so far?
I think that I lead to this fear art to be moved to tears by beauty.
We fear it more and must fight.
I cannot do relief.
I must fight against the moon.

// 01:24 // 今日の出来事 // Comment(0)
<<CG作品 | ホーム | ゆらゆらな洋画>>
コメント
 コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する

| ホーム |
